OKO שיווק דיגיטלית שנותן תוצאו

השותפים השקטים להצלחה של העסק שלכם בעולם הדיגיטלי

הגדילו את הפניות והמכירות שלכם עם OKO – סוכנות שיווק דיגיטלית שמביאה תוצאות. צוות מקצועי עם ניסיון מוכח אשר דואגים שתוכלו להתמקד במה שחשוב באמת – פיתוח העסק ומתן שירות טוב יותר ללקוחות.

הכרות לצורך תיאום ציפיות והגדרת יעדים

קמפיינים ממומנים בגוגל או סושיאל מדיה, מהווים כלים שיווקיים רבי עוצמה, אך כדי להפיק מהם את המיטב, יש צורך בניסיון רב וביכולות מתקדמות. במהלך פגישת ההיכרות נלמד על העסק שלכם, על המטרות שאתם מציבים לעצמכם ועל האתגרים שמולכם. נבין את הציפיות שלכם ונוודא שהן ניתנות להשגה, תוך ביצוע בדיקות שטח מקדימות. נבצע התאמות כדי לוודא שהקמפיין שלכם יפגוש את הלקוחות הנכונים ויניב את התוצאות הרצויות.

בפגישת ההיכרות, בוידאו, טלפון, מייל או וואטסאפ – נבין לעומק את האתגרים והיעדים שלכם כעסק ונבצע בדיקה מקיפה ונגדיר יחד יעדים מדידים, בין אם מדובר במכירות אונליין, שיחות טלפון או פניות דרך מייל. ננתח את המידע האנליטי שנאסוף ונבחן אם הציפיות שלכם מתאימות למציאות בשוק ולתחרות הקיימת.

שלב בדיקת הנכסים הדיגיטליים

בין אם מדובר באתר חדש או אתר ותיק, תמיד יש מקום לשיפור. נבצע בדיקת נכסים דיגיטליים מקיפה, הכוללת בדיקה של האתר הנוכחי ושל התכנים השיווקיים שבו וכן נמליץ על יצירת דף נחיתה ייעודי לשיפור סיכויי ההמרה – כך שהגולשים יבצעו את הפעולה הרצויה כמו השארת פרטים או יצירת קשר ישיר. נבקש גישה לכל מידע שיסייע בהבנת קהל היעד שלכם, מילות מפתח רלוונטיות, אזורים גיאוגרפיים, ועוד.

כל השירותים הנחוצים לקמפיין מצליח

אנחנו מאמינים כאשר המרכיבים של אסטרטגיית הקמפיין נמצאים מאוגדים במקום אחת, ניתן להשיג תוצאות טובות וממירות יותר מאשר להתנהל עם מספר ספקים במגבלים:

  • – פיתוח ועיצוב דפי נחיתה מותאמים אישית.
  • – שיפור אתרים קיימים בהתאם לדו"חות מפורטים.
  • – ניהול מחקרי שוק ומילות מפתח.

מחקר שוק ומילות מפתח

נבצע מחקר שוק מעמיק שכולל ניתוח מתחרים, הבנת קהל היעד, זיהוי נקודות חוזקה וחולשה, ניתוח דמוגרפיה והתנהגות צרכנית. נזהה חסמים ואתגרים שמולם העסק שלכם ניצב כדי לבנות קמפיין שישיג את המטרות העסקיות. בנוסף, נבצע מחקר מילות מפתח מקיף בעזרת עובדים וכלים מקצועיים, במטרה לזהות ביטויים עם פוטנציאל גבוה להניב תוצאות מדויקות ולהשיג המרות, תוך דגש על תחרות נמוכה ונפח חיפוש גבוה.

הגדרות כלליות לפני עליית הקמפיין

 

השלב הראשון בתהליך הוא פתיחת חשבון גוגל אדס ומחקר השוק. שלב הבא אנחנו נקים קמפיינים מותאמים אישית בעזרת הגדרת קהלי יעד רלוונטיים, כולל התאמה לפי גיל, תחומי עניין ומיקום גיאוגרפי והעלויות לקליק.

אנחנו ניתן דגש נוסף לבניית קבוצת מודעות וכתיבת מודעות שכל תפקידן יהיה למשוך לקוחות חדשים ולהביא לידים. לצד כל זה אנחנו נדאג לחבר את הקמפיינים להכלים הנחוצים לניתוח נתונים, כגון גוגל אנליטיקס וסרץ' קונסול על מנת לוודא שהכל מוגדר כראוי.

בנוסף נדאג לתיוג האתר למעקב אחר ביצועים והמרות ניהול קמפיינים ברשת החיפוש, Google Shopping ורימרקטינג.
 

 

 

בניית דוח ניהול מתקדם

לקוחותינו מקבלים גישה לדוחות יומיים המציגים ביצועים בזמן אמת, כולל נתונים על רווחיות, שיעורי המרה, עלות רכישה (CPA), החזר השקעה (ROI), ועוד. דוחות אלו מאפשרים לכם לעקוב אחרי המגמות, להבין את הביצועים ולהשתפר בהתאם למידע הזמין.

הדוח בין היתר כולל:

  1. מעקב אחרי מגמות
  2. רווחיות והכנסות
  3. נתונים דמוגרפיים
  4. שיעורי המרה
  5. עלות רכישה (CPA)
  6. החזר השקעה בפועל (ROI)

ועד נתונים כדי לקבל החלטות חכמות ולשפר את ביצועי הקמפיינים שלכם.

אופטימיזציה של הקמפיין

מעקב צמוד אחרי ביצועי הקמפיין הוא המפתח לשיפור מתמיד. נבצע אופטימיזציה יזומה בכלים לניתוח נתונים תוך התאמות תקציב, מילות מפתח וקהלים. נבחן את ביצועי המודעות, נבצע בדיקות A/B, ונשפר את המסרים השיווקיים בהתאם לממצאים בשטח. אופטימיזציה תתבצע גם ברמה המקומית וגם בהתאם לעונתיות.

  • שיפור המרות ורווחיות
  •  

המטרה העיקרית שלנו היא לשפר את שיעורי ההמרה שלכם ולהוריד את עלות ההמרה, תוך מקסום הרווחים שלכם. נעשה זאת בעזרת שיפור דפי נחיתה, כתיבת מודעות אפקטיביות יותר, התאמת תקציבים, ובדיקת קמפיינים על פי נתונים עדכניים.

יתרונות בעבודה איתנו

אנחנו עובדים מתוך חשיבה רחבה וראייה אסטרטגית, תוך הבנה עמוקה של אתגרי השוק ותהליכי הפרסום בגוגל. אנו לוקחים אחריות מלאה על כל שלב בקמפיין, ומחויבים לתוצאות מדויקות ומדידות. בעזרת שיטות עבודה מסודרות, ניסיון עשיר, ולמידה מתמדת – אנחנו מבטיחים לכם הצלחה מתמשכת לאורך זמן.

שקיפות מלאה

שקיפות מלאה היא אבן היסוד לשותפות עסקית מוצלחת, במיוחד כשמדובר בשיווק דיגיטלי. היתרון המרכזי בפרסום אונליין הוא היכולת למדוד כמעט כל היבט, ולאמוד תוצאות בהתאם ליעדים שהוגדרו מראש – לא על בסיס הבטחות ריקות. דמיינו מערכת יחסים עסקית המבוססת על נתונים מדידים והצלחות מוכחות לאורך זמן. אם אינכם מחפשים סיסמאות או סיפורים מיותרים – אנחנו הכתובת הנכונה עבורכם. כל פעולה שאנחנו מבצעים נעשית לפי אסטרטגיה שנבנתה בקפידה ומטרה ברורה: לקדם את העסק שלכם בצורה עקבית, תוך שימוש בכלים מדויקים, תוכנית ממוקדת, ושיווק שמביא לתוצאות מתמשכות. כשהתהליך מתבצע בצורה נכונה, התוצאות לא רק מגיעות – הן נשארות לאורך זמן.

אנו תמיד זמינים עבורכם, מספקים דוחות מסודרים על ההתקדמות, ומשתדלים להעניק מענה מהיר ומקצועי לכל שאלה או צורך. בנוסף, אנו רואים בכם שותפים מלאים לתהליך – משתפים ברעיונות ובמסקנות, ובונים יחד איתכם את האסטרטגיה השיווקית המתאימה ביותר לעסק שלכם, כדי להבטיח שההצלחה תושג בהתאמה מושלמת לפרופיל ולמטרות החברה.

תשובות לשאלות נפוצות

אימות חשבון Merchant Center: תהליך אימות החשבון יכול להיות מסורבל ולעכב את תחילת הקמפיין.

בעיות בפיד המוצרים: שגיאות בפיד המוצרים (כגון שגיאות במחירי המוצרים, במלאי או בתמונות) יכולות למנוע את הצגת המודעות.
הגדרות קמפיין לא נכונות: הגדרות לא מדויקות של תקציב, מילות מפתח או קהלים יגרמו לבזבוז כסף ולא יניבו תוצאות טובות.

בעיות במערכת הביצועים: לעיתים, מערכת Google Ads עלולה לחוות תקלות טכניות המשפיעות על ביצועי הקמפיין.

כאשר מתחילים לחשוב על תקציב שיווק צריך קודם כל לעשות מחקר מעמיק של הנישה, מתחרים וכו.. רק לאחר מכן ניתן להעריך את העלויות. כמו כן תקציב פרסום נדרש תלוי במטרות ויעדים שלכם.

עלות ליד מאוד משתנה בהתאם לנישה, יעד בעולם, תחרות ועוד.. רק לאחר מחקר מאוד מעמיק ניתן להגיד כמה בערך יעלה לקבל ליד איכותי.

קמפיין ממומן לרוב יעלה בין 1500-3000 ש״ח וזה יכלול את הניהול של החודש הראשון. 

ניהול קמפיין ינוע בין 10% ל-20% מהתקציב לגוגל או סכום אחר שיסגר בינינו.

אם לא מצאתם תשובה לשאלה או אתם רוצים לקבל הצעת מחיר צרו איתנו קשר ושלחו הודעה למטה.

OKO חברת שיווק דיגיטלי
Logo