רוצים להגדיל את החשיפה של העסק שלכם במאות אחוזים ולהביא יותר לקוחות חדשים? צוות המומחים שלנו יבנה עבורכם תוכנית שיווק דיגיטלית מותאמת אישית שתעזור לכם להגיע לראש תוצאות החיפוש בגוגל. נבצע אופטימיזציה לאתר שלכם, ננהל קמפיינים ממומנים ברשתות החברתיות ובמנוע החיפוש, ונבנה לכם נוכחות חזקה ברשת.
ניסיון והצלחה לאורך שנים:
מאז 2010, OKO דיגיטל עובדת עם לקוחות מרוצים בארץ ובעולם, עם הצלחות בקידום אתרים בעברית, אנגלית ורוסית. הידע שצברנו מבטיח שנדע לקדם כל אתר ובכל נישה.
נשמח לבדוק את מיקומי האתר שלכם ולהציע ייעוץ חינם! השאירו פרטים, חייגו או שלחו הודעת וואטסאפ ל-055-680-0719.
הצוות שלנו מבטיח שהרכיבים באתר שלכם, כגון מטא תגיות, כותרות ותוכן מותאמים למילות המפתח המשפיעות ביותר, ומשפרים את הנראות והאמינות של האתר.
אופטימיזציה מחוץ לדף היא המפתח לבניית נוכחות מקוונת מוצקה. אנו עוזרים לכם להשיג חשיפה באמצעות בניית קישורים, שותפויות משפיעות ואסטרטגיות מדיה חברתית שמגבירות את טווח ההגעה של המותג שלכם.
קידום אתרים במסחר אלקטרוני עבור חנויות מקוונות, אספקת חווית קנייה יוצאת דופן היא חיונית. אנו מבצעים אופטימיזציה לאתר שלכפ לחיפוש נייד וקל ומבטיחים חווית משתמש חלקה המעודדת לקוחות חוזרים ואחוזי המרה גבוהים יותר.
היכרות מעמיקה עם העסק והמטרות: תהליך העבודה מתחיל בהבנה מעמיקה של העסק שלכם – הייחודיות שמבדלת אותו, היעדים והשאיפות שלכם, והמיצוב מול המתחרים בנישה. המטרה היא להבין כיצד קידום אורגני (SEO) יכול להפוך למנוע צמיחה משמעותי עבורכם ולתמוך באסטרטגיית הצמיחה הכוללת. כשאנחנו מזהים את הנקודות בהן ל-SEO יש את הפוטנציאל הגבוה ביותר להשפיע, אנחנו מניחים את אבן היסוד לתוצאות שישנו את התמונה עבור העסק שלכם.
תקשורת עם גורמי מפתח: אחד ההיבטים הקריטיים ביותר בתהליך הוא יצירת תקשורת ברורה ושוטפת בינינו לבין הצוות שלכם. לכן, כבר בשלב הראשון אנו מקפידים להבין מול מי נעמוד בקשר ישיר, מי מעורב בתהליך קבלת ההחלטות ומהם העדפות התקשורת שלכם. בין אם מדובר בעדכונים קבועים במייל, בשיחות טלפון או דרך שיחות ואידה דרך גוגל מיט או זום – אנו דואגים להתאים את ערוץ התקשורת המעודף אלכים, כך שנבטיח שקיפות ושיתוף פעולה מלאים לאורך כל תהליך ה-SEO.
איסוף וניתוח נתונים קיימים: ניתוח מעמיק של כל הנתונים הזמינים, כולל ב-גוגל אנאליטיקס, סרצ' קונסול, קמפיינים ממונים ובדיקת מערכות CRM אם יש. הבנת הנתונים היא שלב קריטי בעבודתנו, מכיוון שעלינו להכיר לעומק את המצב הנוכחי של העסק לפני תחילת תהליך הקידום. כך אנו מבטיחים שהאסטרטגיות שלנו מבוססות על נתונים ברורים ומשתלבות במבנה הקיים, מה שמאפשר לנו לבנות יסודות חזקים לתוצאות מיטביות.
ביצועי האתר: בדיקה מקיפה של האתר כדי לוודא שהוא עומד בהנחיות ובסטנדרטים של גוגל, תוך שימת דגש על נושאים כמו מהירות טעינה, התאמה למובייל וחוויית משתמש כוללת. אתר המתפקד באופן אופטימלי הוא תנאי יסוד להצלחת מאמצי ה-SEO, ומשפר את הסיכויים לדירוג גבוה יותר במנועי החיפוש.
מיפוי בעיות טכניות: אנו מבצעים בדיקה יסודית לאיתור בעיות טכניות באתר, כגון קישורים שבורים, תיאורי מטא חסרים או משוכפלים, שגיאות בנתונים מובנים ועוד – כל אלה עלולים לפגוע בנראות האתר בתוצאות החיפוש של גוגל.
ביקורת איכות תוכן: אנו בודקים את התוכן הקיים שלך כדי להבטיח שהוא איכותי, מדויק ומתאים לשיטות העבודה המומלצות לקידום אתרים. תוכן מיושן, דק או לא רלוונטי עלול לפגוע בדירוג, לכן אנו עוזרים לרענן ולבצע אופטימיזציה של דפים עם ביצועים נמוכים.
ניתוח הנישה והמתחרים: הבנת התחרות היא מפתח להצלחה. אנו מבצעים ניתוח מתחרים מעמיק ומדויק, בו אנו בוחנים את המתחרים הישירים שלכם ומעריכים באילו מילות מפתח, אסטרטגיות תוכן וקישורים נכנסים הם משתמשים. התובנות שאנו מקבלים מאפשרות לנו לזהות הזדמנויות ייחודיות, לפתח אסטרטגיות מותאמות ולעזור לכם להתבלט בתוצאות החיפוש (SERPs).
בחירת קהל יעד רלוונטי (פרסונות): אנו מאמינים שהבנת כוונות המשתמש של קהל היעד חיונית לאסטרטגיית SEO יעילה. זו הסיבה שאנו מגדירים פרסונות, המייצגות את הלקוחות האידיאליים עבורכם. אנו מסייעים לעסק באופטימיזציה של שימוש במשאבים, מה שמוביל לאחוזי המרה טובים יותר ותנועה באיכות גבוהה יותר מהממוצע.
מחקר מילות מפתח: בעזרת כלים מתקדמים שברשותנו, אנו אוספים ומבצעים ניתוח מעמיק של מילות מפתח כדי לזהות את מונחי החיפוש המדויקים שבהם הקהל שלכם משתמש – בין אם מדובר במונחים פופולריים ובין אם בנישתיים יותר. לאחר מכן, אנו מגבשים אסטרטגיית מילות מפתח מקיפה, שמאזנת בין מילות מפתח זנב קצר וארוך ומונחים תחרותיים, כדי למקסם את פוטנציאל החשיפה וההמרה.
אסטרטגיית תוכן: בהתבסס על תובנות ממחקר מילות המפתח והיכרות מעמיקה עם קהל היעד, אנו מפתחים אסטרטגיית תוכן חזונית הממוקדת בנקודות הכאב והשאלות הנפוצות של הלקוחות שלכם. התהליך כולל מחקר מעמיק ותכנון קפדני של עמודי תוכן מרכזיים ומאמרים תומכים, שנועדו להניע תנועה אורגנית מוגברת וליצור מעורבות גבוהה בקרב הגולשים.
בניית קישורים: אנו מזהים הזדמנויות פוטנציאליות לבניית קישורים איכותיים באמצעות ניתוח מעמיק של פרופיל הקישורים הנכנסים שלכם ושל המתחרים. לאחר זיהוי ההזדמנויות, אנו מפתחים תוכנית הסברה ממוקדת להשגת קישורים נכנסים רלוונטיים ובעלי סמכות גבוהה, שמחזקים את סמכות האתר ומשפרים את הנראות במנועי החיפוש.
אופטימיזציה אונפייג' (On-Page SEO): בהתאם לדו"ח האופטימיזציה שיצרנו בשלב הקודם, אנו מבצעים שיפורים באלמנטים הקריטיים באתר. כל אלמנט מותאם בקפידה למילות המפתח הרלוונטיות ולמטרות אסטרטגיית ה-SEO, בין אם מדובר בהגדלת פניות או מכירות. כך, אנו מבטיחים שהאתר שלכם יופיע בצורה מיטבית במנועי החיפוש וימשוך את הקהל המדויק ביותר עבורכם.
יצירת תוכן: תוכן איכותי, רלוונטי ועקבי הוא הלב הפועם של תנועה אורגנית בריאה. אנחנו לא יוצרים רק מילים על דף אלא תוכן שממוקד באנשים – התוכן שאנשים מחפשים, רוצים לקרוא ומשתפים. כל פיסת תוכן נכתבת בהתאם לכוונות המשתמש ולמילות מפתח מדויקות, כך שהיא משקפת את הצרכים האמיתיים של קהל היעד שלכם ומושכת אליו קהלים חדשים.
בניית קישורים: אנחנו מנהלים מאמצי בניית קישורים יזומים ומדויקים, תוך יצירת קשר עם אתרים רלוונטיים, בלוגרים ומשפיענים בתעשייה. התהליך כולל כתיבת פוסטים אורחים, השגת אזכורים במדיה חברתית ובאתרים מקבילים, והבטחת קישורים נכנסים איכותיים שמחזקים את סמכות האתר ומשפרים את הדירוג שלו במנועי החיפוש.
דוחות תנועה ואינטראקציה: אנחנו מספקים ללקוחותינו דוחות מקיפים על תנועה אורגנית, התנהגות משתמשים ומדדי אינטראקציה קריטיים כגון שיעור נטישה, משך זמן ביקור וצפיות בדף.
מעקב אחר ביצועי מילות מפתח: אנחנו עוקבים אחר התקדמות הדירוג של כל מילות המפתח הממוקדות, כדי לוודא שהאתר מדורג כמה שיותר גבוה עבור ביטויים שחשובים ביותר לעסק שלכם.
ניתוח החזר על השקעה (ROI) וביצועים: אנחנו מודדים את ההשפעה של מאמצי ה-SEO שלנו על לידים, המרות וכניסות לאתר ומספקים לכם הבנה ברורה של התמורה על ההשקעה שלכם.
ניטור ביצועים מתמשך: קידום אתרים אינו מאמץ חד פעמי. אנחנו עוקבים באופן רציף אחר ביצועי האתר שלכם, מנתחים דפוסי תנועה, תנודות במילות מפתח ומעורבות בתוכן כדי להבטיח הצלחה מתמשכת.
חידוד אסטרטגיה: אנו משכללים את אסטרטגיית ה-SEO בהתבסס על תובנות נתונים ושינויי שוק. זה כולל מיקוד לפי מילות מפתח, עדכון תוכן והתאמת טקטיקות בניית קישורים כדי להישאר תחרותיים.
מגמות בתעשייה ועדכוני אלגוריתמים: קידום אתרים מתפתח כל הזמן, ומנועי חיפוש מעדכנים לעתים קרובות את האלגוריתמים שלהם. אנחנו תמיד עם היעד על הדופק ועוקבים על אחר השינויים על מנת להבטיח שהאתר שלכם יתעדכן בהתאם לשינוי ומיקומו לא ישתנה.
קידום אתרים אורגני (SEO) הוא השקעה לטווח ארוך, ותוצאות לוקחות בדרך כלל בין 3 ל-6 חודשים עד שהן הופכות ניכרות. גורמים כמו הנישה שלכם, כמות המתחרים והמצב הנוכחי של האתר שלכם משפיעים על לוח הזמנים. ב-OKO, אנחנו שואפים לתוצאות יחזיקו מעמד זמן רב ויביאו באמת תוצאות, ולא לתיקונים מהירים למראית עין.
כן, להיות בדף הראשון של תוצאות החיפוש הוא קריטי. מחקרים מראים שדירוגים גבוהים יותר מתורגמים ליותר נראות ופוטנציאל ליותר לידים. אנחנו עובדים קשה מאוד על מנת לשפר את הדירוגים שלכם ולהבטיח מיקומים ראשוניים עבור מילות המפתח החשובות והרלוונטיות לכם.
קישורים נכנסים מתייחסים לקישורים היפר-טקסטואליים מאתרים אחרים שמתחברים לאתר שלכם ומהווים גורם מפתח באלגוריתם הדירוג של גוגל. קישורים נכנסים איכותיים מאתרים בעלי מוניטין עוזרים לבנות סמכות ולשפר את דירוגי מנועי החיפוש. אנחנו מתמחים בהשגת קישורים נכנסים סמכותיים כדי לחזק את האמינות של האתר שלכם.
קידום אורגני או באנגלית SEO מתמקד בשיפור הדירוגים האורגניים ובהנעת תנועה ללא עלויות ישירות עבור קליקים או חשיפות. זוהי אסטרטגיה לטווח ארוך, בעוד פרסום בתשלום, כמו PPC, מספק חשיפה מיידית אך דורש השקעה מתמשכת ולא מעט כסף. שילוב של שניהם יכול לספק אסטרטגיה דיגיטלית מקיפה.
אנחנו מספקים דוחות מקיפים המציגים מדדים עיקריים כגון תנועה אורגנית, דירוגי מילות מפתח ושיעורי המרה. נתונים אלה מאפשרים לכם למדוד עד כמה קמפיין ה-SEO שלכם פועל ולהעריך את התשואה על ההשקעה (ROI) לאורך זמן.
Sign up to receive updates, promotions, and sneak peaks of upcoming products. Plus 20% off your next order.