ניתוח אנליטיקס מתקדם הוא כלי רב עוצמה שיכול לעזור לבעלי אתרים לשפר את ביצועי האתר שלהם. עם זאת, חשוב להשתמש בכלים וגישות מתקדמות באופן מקצועי כדי להפיק את המרב מהנתונים.
פילוח קהל היעד הוא תהליך של חלוקת קהל גדול לקבוצות קטנות יותר, המבוססות על מאפיינים משותפים. כל קבוצה כזו מייצגת פלח שוק ספציפי, עם צרכים, העדפות והתנהגויות דומות.
ניתוח אנליטיקס מתקדם יכול לעזור לעסקים לשפר את חווית המשתמש באתר או באפליקציה על ידי זיהוי אזורים שדורשים שיפור.
ניתוח אנליטיקס מתקדם יכול לעזור לעסקים לזהות הזדמנויות להגדלת מספר ההמרות באתר/אפליקציה ושיפור התהליך של הרכישה או ההרשמה.
עוזר לזהות דפוסי התנהגות של המשתמשים ולזהות אילו דפים ננטשים תכופות או פעולות שלא משלימים בזמן הגלישה. ניתן להעזר במידע זה לעיצוב האתר.
ניתוח זה מתמקד בתוצאות העסקיות של האתר או האפליקציה, כגון המספר של ההמרות, ההכנסות והרווח. מידע זה יכול לשמש לקביעת אסטרטגיות שיווקיות חדשות או שיפור אסטרטגיות קיימות.
ניתוח זה משתמש באלגוריתמים מתקדמים כדי לנתח כמויות גדולות של נתונים. מידע זה יכול לשמש כדי לקבל החלטות עסקיות מושכלות יותר.
לקוחותינו מקבלים גישה לדוחות יומיים המציגים ביצועים בזמן אמת, כולל נתונים על רווחיות, שיעורי המרה, עלות רכישה (CPA), החזר השקעה (ROI), ועוד. דוחות אלו מאפשרים לכם לעקוב אחרי המגמות, להבין את הביצועים ולהשתפר בהתאם למידע הזמין.
ועד נתונים כדי לקבל החלטות חכמות ולשפר את ביצועי הקמפיינים שלכם.
השאירו פניה – ונחזור אליכם בהקדם
Sign up to receive updates, promotions, and sneak peaks of upcoming products. Plus 20% off your next order.