קידום ממומן: מגדילים את מספר הפניות או מכירות אונליין עם קמפיין (PPC) ממוקד
הגדילו את הפניות והמכירות שלכם עם OKO – סוכנות שיווק דיגיטלית שמביאה תוצאות. צוות מקצועי עם ניסיון מוכח אשר דואגים שתוכלו להתמקד במה שחשוב באמת – פיתוח העסק ומתן שירות טוב יותר ללקוחות.
הכרות לצורך תיאום ציפיות והגדרת יעדים
קמפיינים ממומנים בגוגל או סושיאל מדיה, מהווים כלים שיווקיים רבי עוצמה, אך כדי להפיק מהם את המיטב, יש צורך בניסיון רב וביכולות מתקדמות. במהלך פגישת ההיכרות נלמד על העסק שלכם, על המטרות שאתם מציבים לעצמכם ועל האתגרים שמולכם. נבין את הציפיות שלכם ונוודא שהן ניתנות להשגה, תוך ביצוע בדיקות שטח מקדימות. נבצע התאמות כדי לוודא שהקמפיין שלכם יפגוש את הלקוחות הנכונים ויניב את התוצאות הרצויות.
בפגישת ההיכרות, בוידאו, טלפון, מייל או וואטסאפ – נבין לעומק את האתגרים והיעדים שלכם כעסק ונבצע בדיקה מקיפה ונגדיר יחד יעדים מדידים, בין אם מדובר במכירות אונליין, שיחות טלפון או פניות דרך מייל. ננתח את המידע האנליטי שנאסוף ונבחן אם הציפיות שלכם מתאימות למציאות בשוק ולתחרות הקיימת.
בין אם מדובר באתר חדש או אתר ותיק, תמיד יש מקום לשיפור. נבצע בדיקת נכסים דיגיטליים מקיפה, הכוללת בדיקה של האתר הנוכחי ושל התכנים השיווקיים שבו וכן נמליץ על יצירת דף נחיתה ייעודי לשיפור סיכויי ההמרה – כך שהגולשים יבצעו את הפעולה הרצויה כמו השארת פרטים או יצירת קשר ישיר. נבקש גישה לכל מידע שיסייע בהבנת קהל היעד שלכם, מילות מפתח רלוונטיות, אזורים גיאוגרפיים, ועוד.
כל השירותים הנחוצים לקמפיין מצליח
אנחנו מאמינים כאשר המרכיבים של אסטרטגיית הקמפיין נמצאים מאוגדים במקום אחת, ניתן להשיג תוצאות טובות וממירות יותר מאשר להתנהל עם מספר ספקים במגבלים:
– פיתוח ועיצוב דפי נחיתה מותאמים אישית.
– שיפור אתרים קיימים בהתאם לדו"חות מפורטים.
– ניהול מחקרי שוק ומילות מפתח.
מחקר שוק ומילות מפתח
נבצע מחקר שוק מעמיק שכולל ניתוח מתחרים, הבנת קהל היעד, זיהוי נקודות חוזקה וחולשה, ניתוח דמוגרפיה והתנהגות צרכנית. נזהה חסמים ואתגרים שמולם העסק שלכם ניצב כדי לבנות קמפיין שישיג את המטרות העסקיות. בנוסף, נבצע מחקר מילות מפתח מקיף בעזרת עובדים וכלים מקצועיים, במטרה לזהות ביטויים עם פוטנציאל גבוה להניב תוצאות מדויקות ולהשיג המרות, תוך דגש על תחרות נמוכה ונפח חיפוש גבוה.
דמוגרפיה
התנהגות צרכנית
אתגרים מול לקוחות פוטנציאליים
זיהוי חסמים
הגדרת קהל יעד מתאים
הגדרות כלליות לפני עליית הקמפיין
השלב הראשון בתהליך הוא פתיחת חשבון גוגל אדס ומחקר השוק. שלב הבא אנחנו נקים קמפיינים מותאמים אישית בעזרת הגדרת קהלי יעד רלוונטיים, כולל התאמה לפי גיל, תחומי עניין ומיקום גיאוגרפי והעלויות לקליק.
אנחנו ניתן דגש נוסף לבניית קבוצת מודעות וכתיבת מודעות שכל תפקידן יהיה למשוך לקוחות חדשים ולהביא לידים. לצד כל זה אנחנו נדאג לחבר את הקמפיינים להכלים הנחוצים לניתוח נתונים, כגון גוגל אנליטיקס וסרץ' קונסול על מנת לוודא שהכל מוגדר כראוי.
בנוסף נדאג לתיוג האתר למעקב אחר ביצועים והמרות ניהול קמפיינים ברשת החיפוש, Google Shopping ורימרקטינג.
אופטימיזציה של הקמפיין
מעקב צמוד אחרי ביצועי הקמפיין הוא המפתח לשיפור מתמיד. נבצע אופטימיזציה יזומה בכלים לניתוח נתונים תוך התאמות תקציב, מילות מפתח וקהלים. נבחן את ביצועי המודעות, נבצע בדיקות A/B, ונשפר את המסרים השיווקיים בהתאם לממצאים בשטח. אופטימיזציה תתבצע גם ברמה המקומית וגם בהתאם לעונתיות.
שיפור המרות ורווחיות
המטרה העיקרית שלנו היא לשפר את שיעורי ההמרה שלכם ולהוריד את עלות ההמרה, תוך מקסום הרווחים שלכם. נעשה זאת בעזרת שיפור דפי נחיתה, כתיבת מודעות אפקטיביות יותר, התאמת תקציבים, ובדיקת קמפיינים על פי נתונים עדכניים.
בניית דוח ניהול מתקדם
לקוחותינו מקבלים גישה לדוחות יומיים המציגים ביצועים בזמן אמת, כולל נתונים על רווחיות, שיעורי המרה, עלות רכישה (CPA), החזר השקעה (ROI), ועוד. דוחות אלו מאפשרים לכם לעקוב אחרי המגמות, להבין את הביצועים ולהשתפר בהתאם למידע הזמין.
הדוח בין היתר כולל:
מעקב אחרי מגמות
רווחיות והכנסות
נתונים דמוגרפיים
שיעורי המרה
עלות רכישה (CPA)
החזר השקעה בפועל (ROI)
ועד נתונים כדי לקבל החלטות חכמות ולשפר את ביצועי הקמפיינים שלכם.