צור איתנו קשר

    דף נחיתה – כל מה שצריך לדעת והרבה מעבר

    • Home
    • Uncategorized
    • דף נחיתה – כל מה שצריך לדעת והרבה מעבר

    כאשר שואלים אותנו מהו דף נחיתה התשובה היא די פשוטה, זהו ״מגנט לידים ופעולות״. דף נחיתה הוא הדף הראשון אליו מגיע הלקוח הפוטנציאלי שלכם ובו אתם ״מנסים״ להניע אותו לבצע את אחת (או יותר) מן הפעולות הללו:

    • לחיצה על באנר
    • לחיצה על פופ-אפ
    • לחיצה על פרסומת ממומנת
    • הרשמה לעמוד או קבוצת פייסבוק
    • הרשמה לניוזלטר
    • ביצוע רכישה של מוצר או שירות
    • לעבור לדף פנימי

    ובסופו של דבר שאותו המבקר באתר יהפוך ל״ליד״ (לקוח שלכם).

    תמיד תזכרו המטרה המרכזית שלכם היא ״המרות״ ועל זה אנחנו נדבר בהמשך אך בקצרה ז״א להפוך את המתעניינים ללקוחות.

    למה בכלל צריך דף או דפי נחיתה?

    זאת שאלה מצויינת ששואלים בעלי עסקים רבים ואחרים אף מקשים ושואלים ״אם יש לנו אתר מצויין למה צריך גם דף נחיתה״? אנחנו ננסה לפרט ולהסביר.

    הסיבה העיקרית שאתם צריכים דף נחיתה הוא לפרסום ממומן. כאשר אנחנו מתחילים קמפיין ממומן ללקוחות מתחילים לעשות מחקר מעמיק ותמיד בודקים אם יש דף נחיתה לא פחות ממצויין. אם דף הנחיתה הוא מוצלח ואפקטיבי הסיכוי של הקמפיין להצליח גבוה יותר ונקבל לידים רבים יותר ונמקסם את ה- ROI שלנו – להביא למקסימום המרות במינימום השקעה.

    סיבה נוספת, 

    אתר אינטרנט מושקע ומקצועי הוא חשוב מאוד אך הוא לא בהכרח יביא לכם לקוחות רבים ולמה? תחשבו על עצמכם לרגע, אתם מחפשים סוג שירות או מוצר מסויים ונכנסתם לאתר אינטנרט כזה או אחר, ואז בפניכם ישנן אינספור עמודים כמו דף הבית, אודות, בלוג, מחירון, סוגי שירותים ועוד.. לרוב אחרי כמה שניות משהו אחר ימשוך את תשומת לבכם או שפשוט תמשיכו הלאה. הסבירות שתשאירו פנייה באתר הזה או תרכשו את המוצר שלהם הוא נמוך. והאם אי פעם תחזרו לאתר הזה? הסיכוי הוא אפסי.

    ואילו אם פתאום אתם פוגשים דף אחד מעוצב, קליל, מעניין ועם כל הפרטים בו והכי חשוב מניע לפעולה. הסבירות שתשאירו בו פרטים הוא הרבה יותר גדול.

    בנוסף, מדף כזה הרבה יותר קל להעביר אותכם לכל אתר אינטרנט אחר.

    מי צריך דף נחיתה?

    דף נחיתה צריכים בעלי עסקים אשר רוצים לעשות קמפיין ממומן בגוגל, בינג, יאנדקס וכו.. או ברשתות החברתיות השונות. אם אתם עושים רק קידום אורגני אזי מומלץ להתמקד בתוכן איכותים ולינקים (על זה נדבר בכתבה אחרת באתרנו).

    חשוב להבין, קמפיין הוא לא רק בשביל שירכשו את המוצר שלכם או ישאירו פנייה, הוא גם למען הסיבות שציינו למעלה כמו הרשמה לניוזלטר (דיוור ישיר), הגדלת כמות העוקבים ברשתות החברתיות או לגרום לאינטרקציה עם הלקוחות הפוטנציאלים.

    איך לייצר דף נחיתה מצויין ואפקטיבי?

    הכלל החשוב ביותר הוא להבין מי הקהל היעד שלכם, דף נחיתה אשר פונה לבני נוער לא יהיה דומה לדף נחיתה אשר פונה לבוגרי הטכניון. הלקוחות שלנו יודעים שאם ההתאמה של הדף תהיה המדוייקת ביותר לקהל היעד הסיכוי להצלחת הקמפיין הוא גבוה הרבה יותר.

    בנוסף חושב שיהיה:

    • תוכן ברור וממוקד מטרה (כותרת, כותרת משנית, הנעה לפעולה)
    • כפתור ליצירת קשר (האלמנט המרכזי ביותר)
    • טעינת הדף באופן המהיר ביותר
    • עיצוב ממותג ומקצועי
    • תמונה מתאימה וכך גם הצבעים
    • מבצעים
    • תמציתי
    • בולט לעין (באנרים, פופ אפים וכו..)
    • לספק פתרונות ללקוח הפוטנציאל

    ניתן להוסיף גם בקצרה:

    • אודות
    • המלצות
    • פרסים שזכיתם
    • שיתופי פעולה
    • כתבות עליכם באתרים אחרים או עיתונים

    כמה עולה דף נחיתה?

    נתחיל עם המחיר, הרבה פעמים תראו פרסומים מן הסוג הזה ״דף נחיתה ב-499 ש״ח״ או ״דף נחיתה ב-2000 ש״ח״ ותשאלו למה ישנו הבדל כה גדול? התשובה היא די פשוטה – תלוי באיכות.

    כמו בכל דבר בחיים יש אפשרות לקנות מוצר יותר בזול וישנו מוצר יקר יותר, במקרה של דף נחיתה ההבדל במחיר יכול להגיע מכמה סיבות:

    • אתם כותבים את התוכן או כותב?
    • אתם עושים את העיצוב או מעצב?
    • התמונה שלכם או שצריך לרכוש אותה מפלטפורמה כזאת או אחרת?
    • סוג דף הנחיתה והמורכבות שלו
    • הניסיון של מי שבונים לכם את דף הנחיתה
    • כמה מהר תרצו את הדף
    • יש עוד גורמים אך אלו המרכזיים ביותר

    רוצים לקבל הצעת מחיר לדף נחיתה מוקע לעסק שלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם במהרה.